Subject: FW: Raasiku ÜVK lahendus tutvumiseks Transpordiametile
From: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 09:43:37 +0300

Tere!

Palun registreeri see kiri ja pane mind vastutavaks

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Loit Munter <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 3, 2024 5:18 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>; Ruth Koppel
<[email-masked]>
Cc: Svetlana Kivistik <[email-masked]>
Subject: Raasiku ÜVK lahendus tutvumiseks Transpordiametile

Tere,

Seoses Raasiku aleviku ühisveevärgi- ja kanalisatsiooni projekti
koostamiseks riigitee nr 11314 ja nr 11316 teemaal ning kaitsevööndis,
esitame tutvumiseks ÜVK trasside plaanid.

Joonised dwg+pdf lisatud manusesse koos Transpordiameti tingimustega.

Teatavasti on tegemist väga kitsaste ja piiratud võimalustega riigitee
ääres torustike rajamiseks.

Seetõttu oleme maksimaalselt katsunud hoida torustike rajamist ilma
teekatet lõhkumata.

Torustikud mööda Tallinna mnt ja Võidu tn on ette nähtud rajada lahtisel
meetodil (ligikaudne kaeviku piirjoon on peale kantud).

Riigiteedega  ristumiskohad on ette nähtud rajada kinnisel meetodil,
puurimise teel, kasutades hülsse. Kaevikute ulatuses tehakse katete
taastamine.

Palume tagasisidet, kas torustike plaan koos kaevikute paiknemisega on
sobilik Transpordiametile, mille alusel tehakse juurde katete taastamine
koos vajalike ristlõigetega ?

Koostöös ehitajaga AS Terrat on määratud ära sobiva suuruse ja asukohaga
ka puurimiskaevikud.

Palume tagasisidet esimesel võimalusel hiljemalt 10-päeva jooksul
s.o.13.09.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.